Vilken trevlig eftermiddag...

jag har haft en helt underbar eftermiddag med min mormor o morfar<3behövde verkligen det.För nu känner jag mig mycket gladare igen:)
Precis när skulle hem efter kidz idag så vart jag bjuden på lunch:)var inte sen att ringa mina stora duktiga döttrar för lite barnvakt då Thomas skulle hjälpa min mamma o pappa med poolen när jag sluta jobba.
De ställde upp och var barnvakt! Mina UNDERBARA TJEJER!!!

Supergod mat stod på bordet *mums* kokt fisk med äggsås och potatis *slurp*...
Kaffe o Kaka efter all god mat + ett par päron!
Det var så skönt att bara sitta och prata med mormor o morfar<3,känns som om jag ladda om mina batterier hos dem!!

Älskar er!! Mormor O Morfar!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback