Får man....

Hitta på precis vad man vill för söka rentvå sig??

Vaknar lika arg som jag somnade igår,hela min natt har en viss fuskare rusat runt i mina drömmar,han har dykt upp i alla vrår hur jag än försöker slippa..

Är säker på att det beror på det mail jag fick igår,som länkade till en hemsida..

Efter att jag läst det som fanns där,är jag säker på att han har inget hjärta alls inte ens ett av sten:(..

Curt wrigfors,du har gjort mig och min familj så illa,vi har levt i katastrof i flera år nu pga ditt fuskbygge,barnen är det främs som fått betala det höga priset...

De har missat massor av tid i skolan,för de är ständig sjuka,vården säger att det absolut beror på Mögel!
Våra barn har nästan inte haft frånvaro pga sjukdom innan vi flytta in vårt nya hus,de skojade till och med om det på skolan,när jag mot förmodan fick ringa och sjukanmäla,nu är det mer ett undantag om de kan gå en hel vecka utan huvudvärk,hosta ont i halsen!!



Thomas går på starka mediciner för att klara av all oro,ångest och panik dessa år bärt med sig!

Vårt fina hem!
Börjar så sakta bli det vi drömt så länge om,men absolut inte för det arbete du så stolt beskriver dig gjort under årens lopp!!
Absolut inte!!

Det står att du varit sjuk och att det är beklagligt,jag vill inte sparka på någon som ligger eller jag vill inte sparka på någon!
Jag har/är också sjuk och har mått mycket dåligt periodvis,men mitt ansvar,empati och att rätta till det jag gör fel försvann inte för det!
Det är ingen ursäkt att du struntat totalt i alla fel och brister det hus du sålde till oss har!!
Ersättare Curt wrigfors är det något som klingar för dig i dessa tillfällen!

C
urt du har goda vänner som skriver så fint och försvarar dig,var rädd om dem och för dem inte bakom ljuset!
Du vet att det inte finns några fel på vår grund,den är nybesiktigad den 8/3 2010 och det finns inga sättningar i
Att duken ej kom på beror på att EBP inte gjort klart sitt jobb,att väggar rasar ner beror på att de är satta mellan två reglar=FUSK av den som byggt huset!
Du
vet att EBP skulle göra om ritningen för det system vi valde till vår värme,det var ju knappast de som skulle resa huset,det kom ju med färdiga väggar med allt klart eller hur?

J
ag kan säga dig Curt,att det finns inte mycket i detta hus som är gjort rätt,och det finns ingen absolut ingen annan firma som har ansvar över de felen!!

J
ag är chockad att en man som varet i barnschen så länge,kan missa så allvarliga fel som vårt hus har!
Hur kan du kalla det något annat än fusk??


Din vän/vänner skriver att det är skillnad på totalentrepenad och delad entrepenad!

Ja tacka för det!!

Hus ovan grunden är köpt av EBP och dig Curt Wrigfors och det är endast det som är fusk!

Grunden är korrekt gjord och är felfri!
Likaså vår installation av värme m.mm...

Säg mig varför de andra firmorna ska tas upp i fuskbyggarna??

De har ju inte Fuskat!

Curt Wrigfors,sluta tyck synd om dig själv och ta tag i ditt liv nu!
Du har utan tvekan levererat oss fuskbyggen,rätta till det istället så kanske ditt namn kan förknippas med något annat än skurpelfri!
Om du visste hur många som kontaktat oss och vill gå vidare med detta!
Intresset är stort!
















Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback