Gäsp!!

Ingen sovmorgon idag heller.
Eddie är hemma idag 'stackar'n är genomförkyld'men som tur är pigg ändå!

Idag börjar de kakla sovrums duschen,nu börjar jag längta ner till mitt sovrum igen även om jag trivs där uppe med hela familjen på samma plan:)...

Funderar på att be Thomas lacka om sängen till vitt nu innan vi flyttar in den igen,är svag för vitt och har absolut inte råd med några som helst svängar i ekonomin just nu tyvärr!

Har haft en natt med grubbleri igen,hatar ångesten och paniken som jag tydligen lider av,i dessa stunder känns det som att jag bara vill sätta spiken i kistan lämna allt och bara slippa må så här!
Jag vill bara känna mig trygg i mig själv och det är omöjligt,för jag vet inte vem jag är längre!

Jag skäms för att må så här,skäms ännu mer för att skriva det här men jag måste få lätta på trycket!
Det är ju trots allt min blogg och den som inte vill läsa behöver inte läsa...

Vi har haft väldigt mycket bekymmer senaste åren och det har satt sina spår i själen,jag är inte alls den samma och det är väl det som ger mig ångest...

Denna månad ex har Thomas fått ta ut semester-ersättningen i förskott för vi ska kunna betala räkningar,inte ordn räkningar utan hel bunt med el,rör och besiktningar av hus 25 000:- extra denna månad pga CURT WRIGFORS byggfusk!(då har vi betalat 70 000.-  för nya rördragningar,då de som var i huset ej var godkända innan )
Det finns knappt ett rätt i vårt hus,ändå kan en så van husbyggare som Curt Wrigfors inte se att han gjort något fel!

-Vad gör vi nästa månad,när Thomas inte har någon semester-ersättning att ta av?

Vad jag önskar att jag aldrig hade träffat på dig Curt wrigfors!

För då hade vårt liv garanterat sett annorlunda ut just nu!




 




Kommentarer
Postat av: furman

Att må dåligt psykiskt är INGET att skämmas för, det är lika vanligt förekommande som ett brutet ben eller en stukad tumme, men tabun kring det handlar om att man förr inte pratade om sånt, och många äldre gör fortfarande inte det. Att visa sig svag är en styrka och enda sättet att må bra igen är att se sitt problem och skaffa hjälp, det är inget fel i det. Jag hoppas att det löser sig med allt.

2010-04-29 @ 11:09:12
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: jessica

Furman

Du är så klok!

kram

2010-04-29 @ 13:32:45
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback