Glad Påsk!

Jag sitter med en kopp ''silverte'' och njuter av att vårsolen strålar in genom hela vardagsrummet.

Men så hör jag att annandagen ska det komma snööööööö!! Neeeej nu har till och med jag tröttnat på snön!

Det är min lördag idag på KIDZ,så snart är det dags för mig att åka och efter jobbet ska jag handla lite påskgott.
Ikväll blir det kalas,vi ska fira Alicia!
Blåsa ballonger hänga upp dem och pynta lite påskris,sen så är det klart!

Usch helt ärligt vad äckligt det är med silver te:( Kaffe ska smaka kaffe!! ''får aldrig mer glömma köpa kaffe''

Firar ni Påsk och hur?


Ha en fin påskafton:)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback