Haglar...

Stora vita hagel trillar ner från skyn,solen den gömmer sig ordentligt idag.
Vart är det fina vårvädret?

Idag har jag inte gjort mycket alls,och det är väl det som är meningen med min sjukskrivning tror jag,men ändå mår jag dåligt och känner mig så värdelös som inget orkar!!

Har ett möte även idag kl 12:45 så jag ska väl strax åka,efter det tänkte jag hälsa på Mormor o Morfar hoppas bara de är hemma för jag kan inte ringa och kolla min telefon har crashat!!
Jag kan inte ringa och ingen kan ringa hit:(...

Min mobil den låna jag ut till Kevin och nu ligger den hos hans kompis grrrrrrrr!!

Vill ni veta vad jag drömmer om?


Den här lille sötnosen!

Sen jag var mycket liten har jag haft en gen som dras till hundar,vet när vi var på semester med mormor och morfar i falkenberg och Ebba som bode snett framför oss hade med sin cock Kickan och man fick gå en promenad med henne ojoj vad stolt man var..
Tror Ebba var rätt trött på mig efter att jag suttet hos henne hela dagar,bara för att få ta med kickan ut en sväng:)
Alla måste ha en dröm och denna vita boll är min!

Kära läsare!!
Vad drömmer ni om ?

Ha en underbart fin dag!

Kraaam/Jessica


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback