Helg igen...

Veckorna bara rusar iväg,månaderna,åren hela livet rusar iväg!

Jag har kommit till en del i mitt liv där jag funderar väldigt mycket,man har bara en chans att leva sitt liv och då är det mycket viktigt att man lever sitt liv...

Jag trivs väldigt bra i just mitt liv med mina älskade barn de ger mig så mycket glädje.
Jag är i stora drag väldigt nöjd med mitt liv..
Men det finns en del saker jag är mindre nöjd med och det är min förmåga att ta egna beslut,min syster brukar säga till mig,Jag gör vad jag vill och det är jag som bestämmer över mitt liv ingen annan..
Önskar att jag kunde vara lika stark som hon är,men det kommer jag förmådlingen aldrig bli...

Jag är så rädd att mina beslut ska såra andra människor i min närvaro,att jag hellre mår dåligt och sårar mig själv.

Är det klokt att vara sån här?

Nu ska jag plocka undan lite,fixa med tvätten och göra mig iordning för att åka till min läkare,de vill kolla om min nya medicin hjälpt och det tror jag den har faktiskt.

Ha en fin dag mina kära ''tystlåtna' vänner!

Kram!


Kommentarer
Postat av: furman

Nej det är inte klokt att hellre såra sig själv och må dåligt, och det kanske du märker på din hälsa med, för den påverkas av hur du mår psykiskt, det är liksom som ett kretslopp det där./Dr Furman ;-)

2010-04-23 @ 13:22:59
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Angela

Älskade vän!

Bara DU kan styra över DITT liv, Bara du kan acceptera att DU har egna drömmar, önskningar och vilja!

Bara DU kan ta dom besluten som gör DIG lycklig.

Så länge besluten inte drabbar dina barn, så vet du att jag säger go for it och finns här vid din sida.

DU måste bli mer självisk, DU måste ta tillvara på DINA drömmar, önskningar och vilja.



Du kommer att klara det, det VET jag! men du måste först bestämma dig för att det är du som lever ditt liv. ingen annan!



Jag har en aning om vad det gäller just denna gång. och som jag har sagt. jag tror att det är bra för er alla om ni tar det beslutet! Får det dig att må bättre, så varför inte? varför ska nån annan säga att du inte har rätten att få vara lycklig?



Mitt motto: We only live once, and i rather regret things i have done than regret things i never did!



Du borde anama det du med :-)



Det kommer att bli bra! Jag lovar dig det. heldre att nån blir besviken en liten stund än att du ska gå runt och vara besviken resten av livet! För du sviker ingen annan mer än dig själv och faktiskt... även dina barn! För dina barn vill och behöver ha en mamma som mår bra, en mamma som vågar må bra. en mamma som vill och försöker vara lycklig!

Stor kram på dig vännen!

2010-04-23 @ 23:28:13
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback