Idag har vi...

Knappt gjort någonting alls.
Tog en lång sovmorgon som jag kände var välbehövlig,efter det en kopp kaffe och lite plock i barnens rum och sen sortera jag lite tvätt,det är förundrigt vad mycket tvätt det kan bli på ett par dagar.
Vi hade planer på att åka på bio med barnen,men det blev premiärtur för i år till gränna,självklart hamna vi i hamnen och glassbaren,med varsin glass i handen gick vi ner till stranden.Barnen kände på vattnet som var iskallt till deras förvånning hihi,det blåste så vi blev bara kvar en kort stund..
Vi åkte en extra runda ute på slätten,jag tycker det är så intressant att se vart alla bor och hur fint de har.
Nu har vi ätet sen kvälls/middag falukorv i ugn med potatismos blev det idag,och nu är det hög tid att bada av de små och lägga dem de ska upp tidigt allihop imorgon.
Thomas tar med sig barnen redan kl 8 imorgon,sen är jag helt ensam hemma,jag har ett möte på schemat imorgon och ett sjukhusbesök så dagen kommer nog knalla på ändå.

Hoppas ni alla haft en fin söndag!

Kram!





Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Tack för tipset om kameran, har faktiskt tittat på en sån. Och en d90! Men d90 är ju så himla dyr :P

Och jag är lite snål! :(



kramar

2010-04-18 @ 20:01:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback