Idag..

Tar vi det bara lugnt:)
Thomas och barnen är ute och jag ska snart gå ut med,tänkte ta med mig en kopp kaffe och sätta mig i solen en stund.
Sen ska jag dammsuga och skura och det kommer vara det ända ansträngade jag gör idag :D

Har hela kylen full med påskmat 'mums' så mat behöver vi inte fundera på idag!

Det är verkligen en skön dag!

Jag måste få berätta att jag det är jag föddes drog högsta vinsten,för bättre Mamma o Pappa,Mormor o Morfar det kan man inte få!!

Älskar er så mycket!!
Tack för att ni alltid finns för oss!

Hoppas ni alla har det fint och njuter av vårsolen!

Kram/Jessica



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback