Jobbar hemma idag...

Eddie är lite hängig,inte sjuk direkt men inte helt pigg heller så det kändes inte ok att skicka iväg honom till dagis.
Så då passar jag på att jobba med webshoppen:)här hemifrån!!

Bee+ vårens absolut storsäljare är vad jag jobbar med just nu:)
Den är ju för söt som liggvagn och perfekt för den som har dåligt med plats i bilen eller en liten hiss eller bara dåligt med plats hemma...



6895:- komplett med babynest/regnskydd Fraktfritt!!

Jag gillar verkligen denna vagn,även om den tar väldigt liten plats,så är det rejält med plats för barnet,bugaboo bee+ växer med barnet,justerbart ryggstöd gör att det lite större barnet får gott om plats under sufletten.

Från nyfödd till barnet inte längre vill åka vagn!

Nu är det bäst jag jobbar på igen:)

Kram på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback