Mår blää....

Imorse när Fiddelie skulle åka till skolan så ville hon absolut inte åka dit,hon som älskar skolan.
Hon sa att hon hade ont i halsen igen,men Thomas var bestämd så med gråt i halsen och brännande ögonlock och full med ilska fick mitt lilla barn åka till skolan ändå,det var jobbigt att låta henne åka iväg så ''mamma hjärtat blöder'' även om jag tror hon har det bra nu i skolan så kan jag inte släppa att hon var ledsen och arg när åkte hemifrån....

Tror bestämt jag ska ringa och kolla hur det går,eller är jag för hönsig då:(
Hon går ju bara i ettan min lilla strumpa ♥

Kram på er alla och ha en fin dag!

Jag ska gå med mina små till dagis nu,så jag får en liten promenad i vårsolen!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback