Märkligt...

När jag inte kan vila,då vill jag inget hellre än att bara slå igen ögonen och sova.

Nu är jag totalt urless på att sitta hemma,och inget ha att göra eller någon att prata med.
Så då fixar jag med webshopen:)...

Akta graco har en ny modell som heter symbio,jag tycker den har en festlig design och smarta lösningar för den som har ont om plats och vill ha en smidig vagn..


En bra vagn till ett extremt bra pris 2495:- utan liggdel och 3550:- med liggdel är helt ok eller hur?

Liten nätt och läcker sulky med tuffa detaljer är U'go även denna vagn från AktaGraco
!
För 1395:- får du även med ett regnskydd till vagnen.


Vill ni ha mer info om dessa vagnar är det bara att klicka på bilderna,så kommer direkt till produkten!

Ha en fin dag vänner,nu ska jag åka och hämta mitt sjukintyg!

Kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback