Miljoner...

Saker på ''att göra listan'' idag!
Jag gick upp 05:20 imorse med hopp om att jag skulle hinna med en del av dem innan jobbet.
Hade säkert funkat om sambon hade ''orkat'' hjälpa mig att flytta en stor tung garderob så jag kunde flyttat in skrivbordet med hylla nu får vi göra det efter jobbet:(

Jag hatar att ha en massa måsten framför mig,det gör mig så stressad..

Idag jobbar vi som vanligt,räknar med att vara hemma till 18:30-19:00 och jag hoppas att Sambon flyttat ut garderoben tills jag kommer hem så det bara är att sätta fart,då kan det gå fort och jag hinner det jag ska idag allafall.
''ber en bön om det,och hoppas sambon läser detta''

Skulle han orka att få upp den vita hyllan som just nu står mitt emellan köket och tv-rummet,upp till Fiddelies rum,då är han jättegullig:)

Nu måste jag sätta lite fart här igen så jag får lite till gjort innan vi ska iväg!

Ha en fin dag mina vänner!

p,s jag kom hem 21:17 igår,ska kolla om det var någon som gissade på det:)

Kraam!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback