ohhhh..

Jag är så kär ♥
Nuuuu vet jag till 199% att jag vill ha en samojed när tiden är mogen...
Varför är det inte min bara min Liten!

Idag har jag allafall fått ordning på tvätten,min tumlare har gett upp och jag brukar tumla handukar,underkläder så gissa om det hänger lite strumpor & kalsonger,trosor i hela tvättstugan..

Vi har legat lite på latsidan med renoveringen här hemma under min sjukskrivning,men imorgon så börjar vi igen.
Det fina kaklet ligger och väntar här hemma och jag är så nöjd med mitt val,vill bara att det ska bli klart nu så vi kan flytta ner igen.

Varför sover valpar så mycket??

Jag vill gå ut och gå med Ozzy!Men han vill ju bara sova.

Kraam




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback