Om...

Ni skulle få en Bugaboo bee plus.
V
ilken färg skulle ni då välja:)

Jag älskar Rosa ♥


Så den ligger mig varmt om hjärtat..

Blått är härligt friskt.

Gul är hur fräck som helst.


Kaki är stilren.

Svart funkar till allt.

Rött är himla fint på bugaboo bee plus.


Visst är det svårt?

När jag ser den så här vill jag ha blå:)
Men sen tänker jag Rosa med gul sittdyna och parasoll ♥

Rosa eller blå lutar det mest åt..
Sen kan man ju lätt som en plätt byta suflett på nya bee plus.Bee plus sufletten kommer ju färdig med bågar och spännen bara att skifta plats går på typ 5-sekunder..

Sommar sufletten känner jag är ett måste,just för den är så himla läcker i silver till den svarta basen.


Mina vänner vilken färg ska jag ta??

Kraam!
/Jessica


Kommentarer
Postat av: muppen och smurfens mamma

Du kan ta en rosa så skickar du en blå till mig som jag kan recensera hihi :-)



Jag hade tagit en blå om jag skulle köpt.

KRAM!!!

2010-04-07 @ 07:05:28
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback