Ozzy ♥

Saknar dig lille plutt ♥
Nu har lille vovven åkt igen,det är tomt som tusan!
Den lilla vita hårbollen gjorde oss alla så glada stora som små,längtar redan till nästa gång vi ses ♥..
''hur kan man sakna någon så mycket,som man bara ljust träffat''

Idag var vi allafall på valpkursen och det gick suveränt,jag älskar verkligen att vara där,längtar till nästa torsdag då Jonas kommer och vi ska gå på valpkurs igen..




Fiddelie och jag var till sjuksyster och dubbelkollade hennes syn och det var lite bättre idag,men syster trodde hon skulle behöva glasögon trots allt så imorgon blir det till att boka tid till optiker till min lilla tjej.


Nu ska jag försöka sova igen,hoppas att ångesten,panik och vemod håller sig borta!

Godnatt mina vänner!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback