PannBiff m lök...

Det är vad som stor på menyn här idag,inte min favorit alls när jag gör den själv,men om någon annan gör den så är det filimumma (stavas ? )

Jag är så trött,men ni vet så där trött man blir av att man gjort lite nytta med kroppen och den känslan är härlig.

Nu ska vi bara få färdigt maten äta och tvätta av våra fina barn och sen bara slöa tills det är läggdags!

Ha en fin kväll vänner!

Visst ja kom på en sak:)
Hur tänker ni som läser?
Gillar ni korta inlägg men ofta eller långa inlägg en gång om dagen?

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

För min del spelar det ingen roll om det är korta och fler per dag eller ett långt.

Själv skriver jag ett enda långt, då det känns mest naturligt eftersom jag tidigare har skrivit dagbok.

2010-04-26 @ 18:51:22
URL: http://www.caessa.se
Postat av: jessica

När jag jobbar blir det oftast ett eller två,men nu när jag är hemma kan det bli ngt extra för jag bara har tid:)



Kram

2010-04-27 @ 10:19:56
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback