Regn!

Idag är det inte ''hänga ut kläder väder'' bara så ni vet:)

Har fått en tid till läkaren imorgon,bara en liten rutinkoll för att se att min nya medicin fortsätter åt samma håll ''hoppas'' tänkte sova länge idag,smet upp och la mig när barnen åkt till skola och dagis,men tjii fick jag det började ring vid 08:15 och det var väldigt ihärdigt,var bara att dunsa nerför trappen igen och kolla vem det var ''dolt nr'' gaah!
Nu när jag ändå var uppe igen,så tänkte jag slänga på en kopp kaffe,men tjiii igen kaffet är slut (hur kunde den långhåriga sambon,ta det sista av mitt gift) jag kan inte leva,vara,finnas utan mitt kaffe!!!
Nu svarar han inte telefon,så han vet vad han gjort!;)
Efter en kvart ringer det igen och då var det VC som gav mig tiden,nu vet jag vem det var som terrade mig imorse...
Nu är kl snart 9 och jag har inget kaffe fått i mig än,funderar på att krypa ner igen och slå ihjäl ett par timmar med att sova..

Men nä då kommer jag förstöra hela min dag,så det blir till att hålla mig vaken utan kaffe,till jag orkar gå till macken och köpa ett paket kaffe;)

Hur har er morgon varit?

Kraaam!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback