Så nära nu....

Snart är det påskfint här hemma med:)

Bara lite småfix kvar,sköööönt!!!

Thomas har tagit med sig barnen till Farmor Farfar så jag är helt ensam i ett snart rent hus ''chocktillstånd''

Funderar på att sätta mig en stund i vårsolen och läsa klart min bok och bara njuta av det inre lugnet ''JAG har hunnit med alla måstena jag satt på mig själv!!

Imorgon är det påskafton och då ska vi fira Alicia med hela härliga släkten,jag ser fram emot det specilt nu när alla måsten är gjorda..

Vet ni?

Idag har jag hängt ut årets första maskin tvätt:)

Fortsatt Trevlig Långfredag vänner!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu har jag köpt molo-'converse' skor till mina kidz. Det är ditt fel som länkade till dem i bloggen :-D

2010-04-02 @ 18:54:28
Postat av: jessica

Hihi visst är de bara för läckra:)

Jag köpte till alla mina 4 små:)



puss

2010-04-02 @ 19:00:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback