SOL...

Härliga vårsolen kikar fram igen,borta är det grå trista ''underbart'' nu ska jag snabbt fixa iordning här hemma,innan vi kan gå ut och njuta!
Imorgon kommer en besiktningsman och ska gå igenom hela vårt hus,notera alla stora och även små fel,som sen ska vidare till bostadsgarantin med en kalkyl på hur mycket det kommer kosta att renovera klart allt!
Jag kan lova att det är inga småsummor:(...

Jag har fått många mail från olika jurister som tycker vi ska anmäla Curt Wrigfors för bedrägari,det finns så många bindande bevis att det är rent byggfusk i vårt hus...
De tycker inte han ska komma undan ''igen'' ..

Jag har haft en dålig natt åter igen,denna natt har jag tänkt på en mycket god vän till mig,jag hoppas så min vän att allt har gått bra och att ni fått positiva besked ''krama om er'' jag finns här natt som dag! Ring när du vill.

När någon säger till mig att det är fruktansvärt det som hänt oss med vårt hus och att det måste vara jobbigt för oss alla..
Brukar jag svara -
Jo,visst har det varet jobbigt och ångestfyllt och är det bitvis fortfarande,men jag är ändå så tacksam att det är huset som är dåligt och inte barnen eller någon nära och kär som är sjuk.

Min vän jag kan bara föreställa mig hur du har det,och då kommer jag säkert bara en liten bit på vägen för att kunna förstå hur du mår...

Tänker på er!


Nu ska jag försöka ta tag alla måsten här hemma!


Ha en fin söndag alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback