Vi skulle bara...

Gå en liten sväng med lille Ozzy,han är ju så liten så långa promenader klarar han inte av än.
Eddie tar på sina favorit stövlar (förra årets gummistövlar)jacka och mössa jag proppar fickan full med bajspåsar (oanvända såklart;) levergodis och så på med kopplet,Lille Ozzy är en snäll valp så Eddie håller i kopplet.
Eddie vill gå till Mormor & Morfar så varför inte,vi bestämmer att vi går dit,men vi kom lite tidigt då de precis hade gått upp.
Så vi går vidare,vi hittar en liten snigel på vägen som Eddie tyckte var intressant,konstigt att bära med sig sitt hus på ryggen tycker Eddie,men sen kommer han på!!

-Aha! Mamma,det är som att åka på semester eller hur??
-Alltså med husbil!Mamma!
-Visst!
 
Hihi min fina lilla Kille ♥

Men på vägen hem,så får Eddie så ont i ryggen ''riktigt ont'' jag får springa med Eddie i famnen Ozzy i kopplet,väl hemma faller Eddie ner på golvet och har jätteont:(
Måste ringa VC och Thomas,men vaaa fasen Telofonen krånglar igen,slänger mig ut i garaget hämtar ut Cameleon sätter en gråtande Eddie där i och med raska steg går vi till Mormor & Morfar igen,för att låna telefon...

Eddie lägger sig på golvet med smärta i ryggen och gråter(jag börjar känna paniken,vad händer med mitt lilla barn)
Han får lite saft och efter ett tag vill han ha macka med och sen bara försvann det.

Vad kan det vara som hände??

Nu är han hur pigg som helst.

Efter ett tag är det dags att gå hem igen,och då möter vi Solvieg (min moster)så vi följer med Hästholmen runt och lämnar lite kul erbjudande från vår hästholma Pizza...
''mitt tips är,Snitzel gå och testa deras hemmagjorda Snitzel''

Det blev en hel förmiddag på språng idag,nu är det pannkaksdags för Eddie,sen ska vi vila en stund innan vi ska hämta Fiddelie som ska på återkontroll på synen.

Sen blir det hem laga mat,gå på valpkurs med Jonas och Nathalie,efter det kommer Lille Ozzy följa med Jonas hem ''snyft'' vad jag kommer sakna honom.

''Kommer att tvinga min katt att gå i koppel''

Ha en fortsatt fin eftermiddag mina vänner!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback