Vilken underbar dag...

Känner mig så laddad att börja jobba igen,har fått kraften tillbax eller det kanske var att ta i lite men den kommer mer och mer för var dag som går ''HURRA''

Denna dag har vi tillbringat ute barnen har lekt med Ozzy,jag har soppar grus,grus och grus,fy vad jag hatar när man lagt plattor och gruset ska soppas ner i alla springor gaah,jag kom väl 30cm och 1meter brett och ehh inte helt ok den biten heller,jaja jag försökte allafall..

Vi har fikat ute på altanen och det var ganska kallt i luften än tycker jag,men man börjar känna att det är på G med värmen.

Nu ska vi äta lite mat,duscha barn och sen ska jag gå en sväng med Ozzy innan han hämtas,hoppas hoppas han behöver vakt OFTA!

Kram


Kommentarer
Postat av: annika

Nu börjar jag känna igen den "gamla" Jessica med energi och livsglädje.Skönt började oroa mig rejält.Kan vi inte ta en shoppingdag på ikea eller något framöver?Skulle vara kul att bara strosa och ta en kopp fika...Kram

2010-04-25 @ 20:20:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback