Jag läste det..

På bloggen :-)

Den kommentaren får jag rätt ofta ;-) och det är ju lite charmigt!

Ex.

Såg att ni bakade bullar igår 'lite frågande' sen kommer -jag läste det på bloggen :-D

Är de sjuka de små? -Såg det på bloggen!

En gång sa en god vän till mig,jag ringer dig inte lika ofta sen du börja blogg ''jag vet ju redan hur du mår och vad ni gör'' hihi...'' saknar dina samtal sååå du vännen ring ändå''

Vilka fina katter ni har <3 såg dem på din blogg!

Vad hade Melwin på sig igår på bloggen,skulle vilja ha sådana byxor :-)

Vilket elände ni har med huset nu när ni fått en vattenskada till såg det på bloggen,vilken Idiot han är den där wrigfors .
''här finns det många ex''

Läste på bloggen att du är dålig ''Krya på dig''

Du måste ta hand om dig,så du blir av med din sjukdom.

Vilka fina barn ni har ser dem på bloggen  nästan varje dag!


Jag blir lika glad varje gång,att ni har tid och är så söta och bryr er!

Varje gång mister jag typ talförmågan,blir lite förvånad att det är så många som läser min lilla blogg!!

Ha en fin dag!
Kram




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller med Jessica, alltid kul när man får kommentarer på bloggen. Det som kan reta mej hur mkt som helst är när de är anonyma,vfr vill//vågar man inte skriva vem man är. Värsta e ju att jag är så jkla nyfiken=))! Hoppas du får en bra söndag, här ska det kalasas för Mats som fyller 40 idag=)!! Kramiz

2010-08-15 @ 11:43:33
URL: http://jessicarpth.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hälsa Mats ett stort Grattis från oss :-)



Håller med dig!



Kram

2010-08-16 @ 08:19:07
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback