Kaffe och mätta lekande barn..

Njuter jag av just nu :-)
Om Alicia hade varit pigg idag,så skulle syster med familj kommit hit idag och mumsat tårta.
Nu har vi en stor tårta som vi får smaska upp här ikväll själva :-(..
Så typiskt!!
Med andra ord står det Tårtkalas här näst på listan,efter det eller till det blir det lördags filmen på tv4 ''bröllops fotografen ''
Ska försöka orka hålla mina ögon öppna så jag får in lite didriksons junior jackor på webshoppen med,har fått ganska många önskemål om det idag per telefon :-D...Vi får se :-)

När jag kom hem från jobbet så provade vi lite kläder och fotade det hela,barnen var väl så där med på det :-D













Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Aww vad fina dom är :D

2010-08-30 @ 17:08:40
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack <3

2010-08-31 @ 11:55:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback