Nu är det...

Ännu en dag som påvisar att mina små blivit stora,Syskonvagnen den har jag inte använt på hur länge som helst och nu var det dags att sälja den...

Alicia o Melwin hoppar upp vagnen och vill åka den igen :-D skit hallo de är stora mina små fem och sex år gamla men de har gott om plats ändå :-o  ''Heja Teutonia''

Idag kommer det ett par vid 18  och vill de inte ha den kommer ett par till vid 20 vill inte de ha den så kommer det fler i helgen ''poppis vagn med andra ord''

Känner mig på ett strålande humör idag,hoppas det kommer hålla i sig resten av dagen för har en hel del måsten idag :-)...

Nu ska vi ta bilen och barnen och åka mot citygross kyl/frys är så tomma att det ekar i dem när man öppnar ;-)

Ha en fin dag alla!

Kram/J



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback