Nu är jag...

Här igen...

Har inte haft lust,ork eller tid att blogga på ett par dagar,får se om det vänt nu.
Skulle ju vara klart roligare om man fick lite kommentarer nu och då ;-) för ni är ju här och kikar så för tusan lämna ett avtryck :-D

Vi är kattvakt här hemma och gud hon är helt underbar lilla Isabell ''Ann att du vågar låta henne vara här,tänk om jag inte lämnar henne åter '' ;-)



 


Hon är så liten och mysig,världens mest keligaste lilla kattunge ♥
Hon har inte fått träffa de andra goskatterna här hemma ännu,men de känner att det är en liten på besök!
Lilla Isabell är liten och späd så vi väntar lite med bus och lek med Billie o Katvig!


Här hemma är så gott som alla barn lite förkylda,snuva,ont i halsen!
Än har jag klarat mig,ta i trä!

Dock blev jag lite chockad av vad posten kom med idag :-o

Bör man inte få veta det allafall per telefon om de inte har tid med ett läkarbesök!!!

Jag har förklarat att vara hemma är inget alternativ för mig,för då blir jag sjuk !!

Så det så!!

Om en halvtimme ska jag till kidz och träffa Christer från Nova star och titta på superfina SS11 kollektionen,fatta att man vill jobba...




Kommentarer
Postat av: Hanna

vinkar Vilken liten sötis ni har på besök! Men du, ta hand om dig och ta inte i för mycket, de har ändå pluggat några år de där doktorerna ;-)

2010-08-31 @ 19:21:45
Postat av: Marie

Visst är det mycket roligare att blogga när man får kommentarer:) Kikar in här nästan dagligen men är för lat/ouppfostrad/stressad för att lämna avtryck -skämmes och bättring utlovas.

2010-08-31 @ 22:00:37
URL: http://lyckansland.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback