Nu är vi...

Ifatt...
Extra personal och två dagars pack och bokning av transporter..
Imorgon hoppas jag det är många som kommer bli rikigt glada åt alla fina kläder som kommer med posten.
Nova Star är på väg till er ♥

Fina hoodar,coola baggy denim,snyggaste harembyxorna och läckra färger i ränder samt inte att förglömma tuffa svarta winterarmy,årets finaste klänning i ljuvlig rosa fyller hyllorna på kidz...TIPSAR!
1-2 dagars fraktfri leverans!! ''

Är så trött obeskrivligt trött både i kroppen och huvudet,förstår inte vart tröttheten kom ifrån denna gång!!
Tänker faktiskt ta min bok och gå och lägga mig nu....

Eller kanske inte...

Har lite kvar att fixa med innan kom jag på ''är det inte alltid så''







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback