Sjuk :(

Ont huvudet och nacken  nästan 40 graders feber och illamående!
Det är jag idag det :-(
Är lite orolig att det är den galna fästingen jag hade på mig när vi var i Österlen :-o,men så är jag också sån '' alltid det värsta'' men och andra sidan kan det bara bli bättre då med ;-)



Blir att ta sig till VC idag,nu ska jag se om lite kaffe kan få mig att piggna till så jag kommer till jobbet.

Kaffe nu är det hög tid med kaffe och gosa med barn,för idag är det dagis-dags igen efter 6veckors ledighet!

Ha en fin dag alla :-)



Kommentarer
Postat av: mirellah!

hoppas du blir bra snart då mamma , älskar dig puss<3

2010-08-11 @ 15:23:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback