Slut på...

Mina sköna sovmornar medans resten av familjen ännu sover smyger jag upp och tar en dusch,gör mig iordning.
Dricker mitt kaffe gosar med lilla Billie ♥

Hon följer varje steg jag tar min lilla tjej min lilla (s)katt.


här sitter hon och väntar när jag borstar mina tänder hihi!


Min fina kompis!

Nu åker jag och jobbar igen efter en underbar 4veckors semester är jag redo!

Även om jag är lite sotis på alla här hemma som sover ( märkligt nog så sover även prins morgonpigg idag)



sover så sött mitt lilla hjärta!




Snälla får jag följa med dig ''hon jamskäller när jag går min lilla skrutta''


Nu är det hög tid att åka till kidz kanske ses vi där!

Ha en fin dag!

Kram/Jessica 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback