Två lediga dagar..

Gick väldigt fort :-D nu jobbar jag en och en halv sen är jag ledig tre ;-)
Så gnälla på mitt schema vore inte rätt :-)

Fick inte till så mycket av det jag skulle igår med webbshoppen så det får bli desto mer idag :-) ifs är det bara bilderna kvar så det ska nog gå bra.
Robin och jag åkte för att hämta en arbetsdator till Thomas och fy tusan vad kul jag/vi hade ''gillar att umgås med ett barn i taget'' och Robin får man aldrig prata klart med här hemma ( småsyskonen vill ha han helt för sig själva) så det var en trevlig tripp :-)...
Pappa Thomas är nöjd med det vi kom hem med också :-D..

Har varit dålig med bilder här på bloggen sista dagarna och ska jag vara ärlig så har jag nog varit dålig på att blogga med,men ni är dåliga på att lämna en hälsning så det såååå :-p....

I tisdags när jag jobbade kom det fin,fint besök och jag var snabbt fram och tog bilder ;-)

Lille underbara Hárry ♥ 


3,4 kg liten och världens goaste ♥



Ha en fin dag alla!

Kram/J




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback