Tyst...

Är vad det är här även denna morgon,alla sover sött!
Det är bara jag och Katvig som är vakna vi sitter just nu i soffan och han planerar dagen lille han :-) kutter-jamar och tittar på mig som om det är något han vill säga mig..

-min fina vän ''tack för du finns''

Snart ska jag bege mig till jobbet och få lite gjort hade jag tänkt :-D Thomas skulle ta med barnen och åka och handla mat ''ska tänka på honom'' hehe!

Snart börjar skolan igen och jag har inte mindre än 5 skolbarn i år och två dagisbarn,det innebär mycket pysslande kring Jul och avslutningar det :-D..
Vad tiden har gått fort,de små har blivet stora och de stora blivet lite större ;-) svamligt jag vet!

En sak är säker ♥

JAG ÄLSKAR ER MINA FINA BARN SÅ OERHÖRT MYCKET!!

Jag kommer alltid finnas här för er vad som än händer,kanske jag inte tycker som ni alla gånger,men jag ska göra allt jag kan för att förstå er!










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback