Stolt....

Hur kan något så kul som att lägga order på massor av underbara,coola,söta,fina och tuffa barnkläder vara så svårt!!

Jag är så stolt över mina kära delägare på kidz,som vågar släppa loss mig bland alla kataloger och skisser alldeles själv :love:  LOVE THEME ♥

Jag har suttit i flera dagar nu och gått igenom allt bit för bit sorterat bort det jag kan ( det är inte mycket det ) måste ju hålla mig inom budgeten annars kan det bli helgalet :-D..

Personligen är jag ju mer än lovligt galen i barnkläder av dansk,svensk och holländsk design och det är vad jag sitter med,massor av fina kläder alla med sitt eget lilla extra..



Ha det fint,nu ska jag ta en tupplur igen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja du måste ha ett toppen jobb, min dröm har alltid varit att starta en barnvagns/barnklädes affär ända sedan jag var liten :-) får nog fortsätta drömma om mina danska barnkläder och alla fina vagnar :-) Ha det bra kram

2010-08-12 @ 22:54:57
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har precis som du alltid drömt om att jobba som jag gör :-) märklig känsla när man nu lever mitt i drömmen :-D

Man borde ta till vara på den mer,man vet ju aldrig när den kan ta slut :-)



Puss

2010-08-13 @ 09:04:11
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback