Liten sjukling...

Ännu en dag börjar gå mot sitt slut,idag har jag inte haft någon lucka alls att blogga förrän nu.
Det började redan imorse då barnen skulle till skolan,från ingenstans bara så på en gång får Alicia skyhög feber och säger att hon har ont i halsen,hon orkar inte sitta upprätt och äger även att hon har ont i magen..

Så kan man inte orka eller gå till skolan,så hon får bli hemma,bäddar ner henne i soffan och börjar plocka undan,bädda och styra här hemma.Ganska snart börjar hon kvida och vrida sig i smärta ''ger henne lite mer feber nedsättande och jag får ner den till 38,6 men hon har fortfarande riktigt ont..
Jag sätter med henne i soffan och läser en bok för henne,men hon orkar inte höra klart utan somnar,så jag börjar lite smått att fixa med webshoppen..

Men åter igen kvider hon av smärta från magen,hon har så ont min lilla tjej och febern vill inte ge sig!
Hon är blek och har så ont,feberfrossa...
Tänker att jag måste nog ringa trots allt och fråga VC hur jag ska göra,de vill att jag kommer in så gott som på en gång,låter som om blindtarmen inte är helt ok!

Lilla söta Lisa,har så ont!

På VC ligger hon bara som en liten säck på soffan,säger inte mycket när de tar prover som visar en liten påverkan men doktorn säger att hon har inte tillräckligt ont ÄN...
Hon gråter ju inte hela tiden trots att hon har ont,Alicia är riktigt tålig bör tilläggas...
Så nu är vi hemma igen med en febrig och medtagen liten tjej med smärtor i magen för att avvakta!!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback