Vilken fantastisk dag!!

Nu har vi precis kommit hem,efter en mycket lyckad dag! Barnen och jag har krupit ihop under ett täcke i soffan och kollar på Pippi Långstrump flyttar in på Villa Villekulla!!
Thomas ska skjutsa upp Nathalie till Bynn Party-Party!!

Är så glad att vi kom iväg för det här det var medicin för själen kan jag lova!Ett gladare födelsedags-barn det får man lita efter.

Pannkaks Buffé mums!! Mycket bättre än tårta!




Tänk att det spelar ingen roll hur jag än
gör,så kan jag inte få dem att se glada
och titta in kameran på samma gång!
Men jag tycker de är fina ändå♥




Tror att Pippi Långstrump var den absoluta favoriten



Nils karlsson pysslings hus var med väldigt kul :-)









Emil var ännu en storfavorit!





Hela gänget samlat :-)



Tack Underbara Mamma o Pappa som gjorde detta för oss ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback