Blir bara ett..

Litet Hej!
På er just nu!
Har en huvudvärk från hell,känns som om jag har en miljon ton sten som trycker i mitt huvud dunkar och slår!
Ska ge mig på ett försök att jobba och hoppa på att det blir min bot!!
Vaknande vid tre tiden inatt av värken!!

Flera dagar har det ringt på dolt nr till mig,men jag vill inte svara!
Hoppas inte det är du min vän "skicka då ett sms " så ringer jag upp dig!

Vet inte varför,men jag vill bara inte ta detta samtal!!
Nu ringer det IGEN fjärde gången nu på en halv timme!

Svarar ni alltid på skyddat,dolt nr?

Nää det är något med detta samtal som skrämmer mig!

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Carro

Nix, svara inte heller på skyddat värsta jag vet...Kram

2010-12-02 @ 10:39:36
URL: http://4barnsmamman.devote.se
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Otäckt, jag svarar alltid på det numret, jag har en vän med skyddat sen kan det ju vara sjukhuset.



Hoppas dagen blir bättre för dig vännen.

Puss

2010-12-02 @ 14:01:19
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Zara

Nej det gör jag inte, brukar oftast vara en försäljare som bara är jobbig.

2010-12-02 @ 15:03:54
Postat av: Tjolahopp

du kan ju alltid svara o lägga på om det är någon dummer.....

2010-12-02 @ 16:29:03
Postat av: Tina

Svarar väldigt sällan när det ringer från skyddat nr. Oftast är det bara telefonförsäljare och såna tycker jag inte om :)

Hoppas din huvudvärk gick över under dagen.

Kram

2010-12-02 @ 17:32:55
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Men usch då! Hoppas huvudet är bättre... :S



Jag svarar sällan på dolt nr, typ bara om jag vet att läkare eller liknande ska ringa. Tycker det känns olustigt annars när man inte vet vem som ringer, så jag brukar strunta i att svara.



Kramar <3

2010-12-02 @ 18:40:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback