Det blev ingen...

Fram och tillbax resa, utan en heldags resa :-D Thats so me!!

Nu är allafall kyl/frys och skafferi fyllda igen -Härligt!! Jag har fått mitt kort tillbax och kan använda min mobil igen "ska bara ladda den lite" Robin har fått ett microkort och mat i kylen han med :-D...

Här hemma åt vi upp de sista julmatsresterna till kvällsmat,lika gott idag som igår och förrgår (älskar julmat,specielt Mammas julmat)...

Nu sitter jag ner och ska kolla på någon skitfilm (förlåt men Thomas och jag har inte alls samma filmsmak) jag gillar inte våld,blod,overklighet och skräck "det gör Thomas" jag gillar mer komedi,drama och snyft filmer!
Kevin verkar gilla filmen allafall,så något gott för den med sig,Kevin sitter hos oss i soffan och umgås "händer inte så ofta numer tyvärr"

Så nu ska jag släppa datorn,hoppas vi ses imorgon och att ni haft en fin dag!
"förlåt vänner men jag hann inte räkna ut vem som vann småfolkströjan idag,men imorgon då lovar jag"

Avslutar med att visa er vad mina underbara stora tjejer gav mig i julklapp,de är helt otroligt goa min tjejer och de vet precis vad Mamma önskar sig (utan att jag sagt ett ljud) Älskar er så mycket!



Kommentarer
Postat av: angela

hoppas att ni fått en fin och bra dag/kväll!

och att filmen inte e för dålig ;-)

Kram

2010-12-26 @ 23:51:16
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Hoppas att du har haft en fin jul vännen och att du mår bra!kram

2010-12-27 @ 07:36:42
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda Olsson

Vilka fina klappar du fått av dina underbara! :)

Kramar <3

2010-12-27 @ 10:37:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Zara

Vilka gulliga tonårsdöttrar du har!!



Kram

2010-12-27 @ 10:44:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback