Fryyyyyser...

Vad kallt det är,brrr får nog värma lite glögg och hämta fleecefilten ;-)glömde köpa socker idag,skulle ju gjort lite mer knäck innan soffan kallade,så vad ska jag nu hitta på istället :-D...



När vi åkte hem från jobbet idag,kom det stooora vita snöflingor "såna där som jag brukar kalla julaftonsflingor"
De lägger sig på marken och det knarrar när man går,det är mysigt tycker jag :-D...
Men så gillar ju vintern,massor av snö vill jag ha (men hatar väglaget som blir av snön)..

Idag har vi inte haft en sekunds lugn,det har varit fullt ös medvetslös All day long!
Klockan 16:03 åt jag min middag som vi värmde vid 13:30 :-D...(då fick jag gå ifrån ett par tre gånger då med  ).
That' what I like !!



Gillar också att nästan alla julklappar är klara,bara att hämta och slå in i paket :-)..
Har ett paket på väg från Danmark,som inte kommit än "börjar bli lite nervööös,att det inte ska hinna komma"

Näähää Glögg och fleecefilt var det ju :-D...

Ska läsa och svara på era fina rader,så snart jag tinat upp lite ;-)

Kraaam/J



Kommentarer
Postat av: angela

Haha ja fy attans! jag tror att min förkylning har snott mina hjärnceller :-D

duu kan du kolla för jag tror att jag såg att du är en av dom "drabbade" av mina dubbel kommentarer :/

Fleecefilt och glögg lockar här med :-D

Msn kanske?

kram

2010-12-20 @ 22:26:02
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahahaha, gud vad jag skrattar åt den där bilden! Lovely!

2010-12-21 @ 10:50:24
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Zara

Det är så kul att det går så bra för er på Kidz. Bra att det det finns en bra barn äffär där hemma.



Kram

2010-12-21 @ 13:00:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback