GodMiddag....

Hoppas ni har haft det lika lungt och skönt som jag :-D...Tack barnkanalen,barnen stannade i säng allafall en timme extra ;-)....

Nu ska jag börja med lunchen,sent idag med!
Försöka få liv i två tonårsbarn som tycker att natten är en välvald tidpunkt att leva rövare i köket,dundra i trappan och föra ett kivandes liv medans vi andra försöker sova :-D -Hämnden är ljuv Hehe!!

Efter middag och disk och ett varv med dammsugaren och moppen,har jag en överaskning till nattsuddarna!!



Vad hittar ni på idag mina vänner?
Kramen



Kommentarer
Postat av: Zara

Kan det vara hud produkter som naglar, smink osv.



Skönt att ha lite jul lov, här jobbas det för full:-)

Kram

2010-12-28 @ 16:03:33
Postat av: angela

Jag fick goda nyhter av dig på FM mn sen efter det så gick det neråt.

fick dåliga nyheter av sjukhuset så det känns inte så där jätte bra.

jag bara hoppas att dom har fel! Men vi ska in i morrn och ta akut prover så vi får hoppas på det bästa.

Kram

2010-12-28 @ 17:52:39
URL: http://angelafunderar.blogg.se/
Postat av: angela

jag gissar på nagelvård :-) N för nagel eller nail och y för..... you? Nail 4 You? haha men jag har ingen aning. vad va de för nåt?

2010-12-28 @ 21:12:05
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback