GodMorgon!

Härliga morgon med grus i ögonen och en himla massa gäspningar!
Men nu är vi uppe :-D...Njaa inte alla det ligger två små  busar och sover,lyckos dom!

Har sånt huvudbry att jag blir galen,kan inte släppa det ens de typ 2-3 timmar jag sover per natt!
Vad kan det vara tror ni? -Julklappar!! Är ute i sista minut för att inte säga sekund!!

Älskar att ge bort presenter,det gör jag verkligen!
Men hur svårt är det att hitta något riktigt bra att ge bort,något som vederbörande verkligen vill ha :-D
"jag resonerar så här,hellre köpa något lite mer kostsamt,än att köpa något som aldrig kommer till användning för det var billigt"Nu menar jag inte att det som är billigt är sämre,utan bara att om det är en sak som kommer komma till användning ofta,mycket,hela tiden och kostar lite mer,än det som inte är så på önskelistan och kommer användas lite,sällan eller aldrig men är billigare!


Är ni färdiga med alla julklappar?
kram alla fina!



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Vi är nästan klara, bara de dyra klapparna kvar ;) Hihi!

Kram <3

2010-12-10 @ 11:44:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Angela

Nä jag väntar på svar från dig ;-)

2010-12-10 @ 15:34:59
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag har totally gett upp allt som har med julklappar att göra, Tjejjan kommer att få en ny mobil samt pengar som hon får spendera på vad hon vill ha istället ;)

Hoppas den taktiken kommer att funka :)

Kram

2010-12-10 @ 19:41:34
URL: http://magnefix.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback