In my body in my head!!!

Ny dag -Nya tag!!!
Hatar min trötthet den suger!!
Känner mig helt oförmögen att ta ett enda steg,är så trött att jag skiter i allt!
Men jag kan inte sovaa! Varför?

Jag gör saker hela tiden såklart,men med tvång på mig själv!"som de flesta av oss gör såklart"
Allt är inte roligt,så är det men att vara likgiltig det mesta det är hemskt!
Vissa dagar är bättre en andra,denna dag är bläää :-(..

Så med andra ord,kan det bara bli bättre :-D...

Nu ska vi baka jag och mina små liv,det gillar jag och ikväll är det luciafest på dagis
"fick just veta att det härjar magsjuka gulp de har skickat hem barn  i full fart"

Gode gud låt oss slippa!!

 





Kommentarer
Postat av: Zara

Nä det är den värsta sjukdom man kan få ju!! Håller mina tummar o tår att ni inte får det!!



Kram

2010-12-09 @ 15:23:20
Postat av: Carro

Åh nej ingen magsjuka, hoppas ni klara er ifrån den hemska sjukdomen. Det finns ju inget värre när en familj insjuknar i detta hemska. Hoppas du bli bättre också så du få njuta av advents tiden. Kram kram <3

2010-12-09 @ 15:30:42
URL: http://4barnsmamman.devote.se
Postat av: Cecilia

Hoppas verkligen att ni slipper magsjukan! Usch, fy och blä för sånna sjukdomar!



Kram <3

2010-12-09 @ 20:31:53
URL: http://ceciliaekholm.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åh fy! Inte magsjuka! Uäck! :/

Hoppas ni klarar er ifrån det!



KRAM <3

2010-12-09 @ 21:18:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback