Känner mig...

Yr i bollen idag,typ som att gå i en båt gungeligung -Skepp o hoj!!Beror helt säkert på för lite sömn :-D..
"funderar på att bygga in en sån där jättestor träklubba precis ovan för mitt huvud i sängen,så när jag lägger mig säger det  PANG rätt i huvudet" då bör jag väl kunna somna? -bra idee'!





Fiddelie och Alicia ska till Gamla Linköping idag med skolan,hönsMamman är förstår jätteorolig och längtar tills hon hör att de är hemma igen!
Mina små sötfisar!
Varm dryck frukt och extra raggsockar stod på listan!
Medans Mamman jagar runt så barnen får på sig varma kläder,ser Pappan till att de får varmdryck!
Teamwork!



Nu är det jobbardags igen!

Hoppas ni alla ska få en fin dag!
Kram <3

"tror jag ska ha en liten tävling igen,kommer ev upp ikväll om jag hinner"



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Bra idé där med klubban över sängen. ;)

Härligt med utflykt! Men jag hade varit lika hönsig som du ;)



Tävling gillas, det vet du! :D

Krama <3

2010-12-01 @ 09:56:40
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback