Lyxiga Plåtburkar...

Är jag svag för,vill fylla hela köket och resten av huset med dem :-D...
Oavsett om jag har dem i kökskåpet och ingen ser dem,eller har dem framme så alla ser dem gör de mig glad!

Min första burk var till disktabletterna,den är så fin och den används ju dagligen "bra investering"..


Min andra blev efter mycket letande och sökande en till tvättmedlet "min underbara plåtburk"
Efter det blev jag frälst,ville bara ha fler!
Så mitt sökande och sparande började,vilken hobby!
Just love it!

Mina senaste inköp blev julklappar,hoppas de som fick dem gillar dem lika mycket som jag :-)



Söta godisburkar till julgodiset!


Planerar redan mina nästa inköp,kommer bli en hel del av denna vara till nya köket"

Är ni med sugna,klart ni är :-D
Kika in på www.lyxigaplatburkar.se snabba leveranser med billig frakt!
Kan inte bli bättre det lovar jag!



Kommentarer
Postat av: angela

oh vilka härliga burkar! vad fick du mer i julis? :-)

kram

2010-12-25 @ 23:12:25
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Älskar fina burkar!kram vännen

2010-12-27 @ 07:40:12
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda Olsson

Åh vilka underbara! Jag skulle lätt kunna ta hem hela högen! :D Jättefina verkligen!



Kramar <3

2010-12-27 @ 09:24:48
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback