Min dag"

Har varit bra,igår kom ett stort lass med bugaboo Ltd både Silver Edt och Ocean Ltd en del är redan på väg till sina lyckliga ägare "varför jag har ingen baby" Fick en dunder o brak förälskelse i Ocean den är så läcker.
Så jag måste få visa er alla den :) många bilder men jag kan inte få nog av den :-D


Är du med sugen? -du vet vart den finns!
www.kidzshop.se
Silver Edt är inte så dum den heller,helt klart värt sitt pris!


Från en annan Ltd till yttligare en ;)

När du köper denna får du 1800:- i rabatt perfekt eller hur?
Varför undrar ni kanske,jo denna skönhet har jobbat som ögongodis och lite demo med men bara lite :-)då en viss bugaboo fan gillar att byta ut demovagnar i rasande fart ;-)

Löööv bugaboo!

Har haft ett riktigt trevligt möte med Josefin från Amvina idag med,vilken härlig tjej!
Kändes bra på en gång,hon har jobbat på Bonti tidigare och känner således en underbar vän till mig:-)
Cajsa min Cajsa!
Nu leder det mig till ännu mer :-D
Vill ni handla MeandI kläder,vilket jag gärna gör :-D mycket till mig själv!
Då är Cajsa din tjej!
Hör av er till mig så ska ni få hennes mail.
Kolla vad ni vill ha på www.meandi.se så fixar hon det snabbt och smidigt!
Massor av kul erbjudande just nu!
Passa På

Oj det blev nog lite väl långt inlägg nu :-D
Men bara en sak till,det kom fyra efterlängtade paket idag med -kan ni gissa vad de innehåller?


GodNatt mina fina vänner!



Kommentarer
Postat av: angela

Bästa du skicka ett mail så jsg får din mail så mailar jag vsd jsg ska ha :-D. Så får du kolla vad ni har :-)

2010-12-07 @ 23:27:58
Postat av: Linda Olsson

Åh, ocean!!! Så FIN!!!!



Kramis <3

2010-12-08 @ 12:32:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

ÅHHHH!!! JAG DOG!



KRAM

2010-12-08 @ 18:07:57
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback