Nuu finns det....

Inte ett enda själ.....Att inte sätta fart,det ser för taskigt ut här hemma!!

Kattlådan måste bytas "risk för hulkningar" Fyyy satan vad den stinker! :-o
Golven måste dammsugas och skuras!! Ops vad kladdigt det är,hatar när strumpan liksom klibbar fast i golven!!!
Mat måste lagas "köttfärsås och spagetti är beställt"
Diskmaskinen måste plockas ur och i!!

Bästa att dra ur masken i ryggen nu,ingen hosta i världen kan ursäkta mig,när Thomas trött kommer hem från jobbet ikväll om det ser ut :-D....

Inte för att han blir sur och tvär,utan för att jag bir galen när jag kommer hem från jobbet när han varit hemma och inte gjort ett skit!!

Kalla mig gammeldags eller vad du vill,den som är hemma bör hålla det rent och maten klar ;-)

Barnen och jag har långledigt -UNDERBART!!!
Lite jobba blir det ikväll,så är det att ha egen butik!Helt ärligt är det lite av charmen av det hela!
Vi ska kolla över lager inför Reaaaan!!

Kram alla och ha en fin dag!







Kommentarer
Postat av: angela

Försök ta det lite lugnt och njut mellan varven oxå! Kram

2010-12-27 @ 13:52:25
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

REA??? När ska jag komma??? :P



Kramar <3

2010-12-27 @ 19:52:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback