SovMorgon...?

Är ett underbart ord och inte bara ett underbart ord det är underbart att få sovmorgon!
Jag sover alltid som bäst när klockan ringer,barnen rycker i mig och hoppar i min säng -Upp Mamma UPPP!!

Gäääsp!!! Vill bara sovaaaa "lite till,baraaa en liten stund till -Mammaaa kommer snart!
"straffet för att vara nattmänniska är såklart,att gå upp tidigt på morgonen" Gäääsp igen!!

Efter en eller två koppar (muggar) kaffe är jag människa igen och är rätt glad att jag kom upp och inte sov bort hela dagen :-D...

Idag skulle jag hälsat på en fin vän ♥ i stockholm "finaste vännen,hoppas vi får fler tillfällen" min operation (som jag ställde in i sista sekund,+ feber,halsont och hosta satte stopp för det ) Snyft!!

Så nu ska jag följa med äldsta sonen och hämta ett micro kort till hans Iphone 4,det innebär att jag snart har min lilla pärla till Iphone igen :-D...Det är snööstorm och driver på vägen -Läskigt vill helst inte åka i detta väder eller som Robin sa -Bättre Pappa kör i det här välet (tror det var en blandning av väglag och vädret) han är lik mamma sin med påhittade ordförråd...;-)

Oj vad jag babblar på,bäst att sluta :-D

Det får bli en bild på mina fina Julklappar Del 1







 Ha en fin dag!
P,s ska räkna ihop vem som vann Småfolkströjan ikväll!

KRAM



Kommentarer
Postat av: angela

Fina saker du fått!!!

Hoppas du mår bättre snart och att op blir av snart.

Sen måste du komma till sthlm så även jag får krama på dig <3

2010-12-26 @ 15:17:04
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Vill ha kaffeburken..var hittar man den?kram finaste vännen

2010-12-27 @ 07:38:02
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback