Tyst...

Dålig superdålig på att uppdatera er här på bloggen om vad som händer och sker,i mitt händelse rika liv :-D
Hehe njaa så mycket händer det som vanligt inte,men livet rullar vidare och vardliga sysslor har vi väl alla ;-)..

Störst i helgen är Trulle,som Alicia har med sig hem från skolan.Det är ett litet troll som får följa med alla barnen i 6-års hem i några dagar...Det här är en stor sak för min lilla 6-åring som pratat om att Trulle ska med hem på fredag flera gånger varje dag! -Vad är det för dag idag Mammaaa? Tisdag -Ohh då är det bara onsdag,torsdag kvar Mamma sen ska Trulle följa med mig hem :-) "mammas lilla skrutta"

Igår var Trulle med Alicia till kidz och även till skolsköterskan och ni kan tro att hon var glad när Trulle fick göra precis likadant som Alicia..




Dagarna bara rusar iväg nu,Gode gård snart är det jul!
JAG har bara tre julklappar klara!!
PANIK-ÅNGEST!!
STRESSKÄNSLA
Beskriver jag det bäst på!!
Imorgon då ska det vara klart,det är en sak som är säker!

Händer så mycket fint i mitt liv,typ varje dag så jag ska försöka ta med det på bloggen!
Dagens lycka är:




Levande ljus,det ger ro och lugn för själen!
Har beställt något riktigt mysigt,som jag fick tips ifrån av en blogg!
"visar er det så snart,det är här"

Nu ska jag kolla färdigt på "SEX and The CITY"

p,s svarar på era fina rader,lite senare!

Kraaaameliii kraaam!



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi, klart det är spännande att få ta hand om Trulle några dagar! :D



Ja, känns jätteskönt att alla prover äntligen ser fina ut! Ingen är lyckligare än vi nu! :)



Kramar <3

2010-12-11 @ 22:56:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilka mysiga ljus! Såna där buckliga, snöliknande brukar det bli sånt härligt sken av. Mysigt!



Oj då har du kanske lite att göra om du ska hinna fixa alla julklappar under helgen.:)



Ha en väldans fin kväll! Kram

2010-12-11 @ 22:59:11
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: angela

mn gud vilka fina ljus (har jag försökt skriva från mobiln hundra gånger men de gå inte iväg) vart dom köpta?

kram

2010-12-14 @ 23:39:22
URL: http://angelafunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback