Bullar ala' trollena Ax...


Alla möjliga former och storlekar precis som det ska vara när barn gjort dem tycker jag:)...


Thomas o Jonas har börjat riva ner toalett nr 2(man kan undra vad jag städa den för igår) ja,ja!

Vi visste att det var vattenskada i golvet,men dessa mögelfläckar är mycket underliga,paniken är lite där igen,tänk om det är vattenrören som läcker ''gulp''

Svårt att få en bild på hur äckligt det är:( men det är stora fläckar på väldigt konstiga ställen.

nä nu ska jag njuta av nybakade bullar,kaffe och att sitta i soffan med mina barn och kolla på Familjen annorlunda;)

ha en fin kväll alla!

p,s vet ni hur glad jag är att denna unge man står och river i mitt skåp,superglad!!Gillar inte att ha barnen på vägen när det är snökaos:( så riv på älskade barn!


Kommentarer
Postat av: fröken Elin

Det är inte klokt att ni ska behöva riva ner nya badrum :-( Skönt att sonen kom hem utan att göra som jag, köra i diket. Tack för kommentaren, det värmer alltid. Kram!

2010-02-01 @ 22:28:58
URL: http://bondensfru.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback