Dagen börjar..

Kalabalik!!!

Fryser det är iskallt det går inte att stå still på golven,luften är iskall här inne,vilket det varit i ca 1v nu.

Hoppar upp springer in i duschen och längtar efter en varm dusch och INGET VARMVATTEN vaa??

Kollar!!! VI HAR INGET VATTEN ALLS!!

Ops ojoj en snödriva trycker sig in genom dörren i tvättstugan(jag har nog inte nämnt tidigare,men de är också en årgärd xxxx fick som prick men inte åtgärdat)

Kollar ut snöstorm! Kommer inte till jobbet gaaahh!Jag kan inte öppna idag vi får ha butiken stängd!

LOVELY!!

Hur har er Lördag börjat!

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag behöver nå dig!! Maila mig, ring whatever :) msn.. viktigt :D

2010-02-20 @ 10:04:16
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/
Postat av: M

Jessica kom in på msn jag behöver nå dig :D

2010-02-20 @ 10:05:38
Postat av: jessica

GAAH jag kommer inte ut på min msn:o!!

Loggar ut med [email protected] istället,leta upp mig så ses vi där tjejer!

puss

2010-02-20 @ 14:19:23
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: M

Jag har gjort det nu :) Hoppas du kommer in senare ;)

puss

2010-02-20 @ 15:42:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback