Eftersom...

Jag inte förmår mig att kunna göra något pga min huvudvärk,så kryper jag ner igen.
Värken får mig att må illa så jag inte äta eller dricka inte äns kaffe och det gör ju inte att huvudvärken blir bättre direkt..

Hursom helst så tänkte jag visa er lite bilder på bugaboo bee plus med babynest,jag tror det ärmånga som inte vet att man kan ha bee redan från början till en nyfödd..



Det nya nestet är större men lika mysigt som det förra...


Lägger in lite mer bilder på sittdynan med,se så mjuk den är.

närbild på dynan så ni kan se skillnaden på sidorna.


Kram alla!


Kommentarer
Postat av: hanna

ipren 400 mg och en liter coca cola följt av sömn brukar funka när jag har migrän tipsar hoppas du kryar på dig snart!

2010-02-07 @ 18:13:11
Postat av: jessica

åh tack snälla vännen för tips!

Ska jag testa på en gång 'springer upp till Kev o Rob och hämtar cola länsar huset på ipren och hoppas på hjälp!



kram

2010-02-07 @ 19:44:30
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Zara

När jag vart inlagt på sjukhuset av hämst huvudvärk fick jag bara panodil o hjälpte ett dugg, fick ta 2 panodil o 1 ipren, hjälpte på en dag sen mådde jag mycke bättre. Prova!! Hoppas du blir bättre!!

Kram

2010-02-07 @ 20:14:31
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

blir ju sugen på att sälja Camen och köpa nya Bee....



Hoppas att din huvudvärk försvinner för gott och att du mår bättre!!!

2010-02-08 @ 08:48:59
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback