Godmorgon mina vänner ♥

Idag är det jobbardag och jag misstänker att det finns att göra ''hoppas'' jag gillar när det är fullrulle!

Nova*star bör ju ha nått oss medans jag varit hemma,så gissa vem som kommer hoppa rakt på godbitarna? Precis-Jag!!Men innan jag gör det så får jag nog packa och skicka för glatta livet TACK alla underbara som väljer att shoppa av oss!

Spelar ingen roll hur många order man får och har fått under dessa år,så blir jag lika glad för varje order vi får ♥
det liksom pirrar till i kroppen och man blir glad att ni underbara människor väljer just oss!

Jag gillar Katvig o Nova*star ihop de lyfter upp varann så bra ♥ så det kommer bli myckt av dessa  denna vår då jag gillar båda deras S/S 2010..
Som om det inte var nog där så är jag ju lite smågalen i Villervallas S/S-2010 med så det kommer bli mycket shopping hihi!
Bäst att rensa garderober och sälja av på Tradera så jag kan köpa nytt!

Kom just från min dagliga runda och:

Sprang runt på FL som alltid har mina favorit trådar där som denna
Ni är för fina,kan ju inte säga till er alla på fl att jag är så glad att ni är mina vänner med delat bugga intresse och jag önskar att jag kunde hänga med er där i tråden och diskutera alla bugaboo's nyheter!!
Har gjort allt jag kan för att få hänga med er(har tagit bort på min press att jag är delägare på kidz ex) de som inte känner mig vet ju inte att jag säljer bugaboo)och jag skriver aldrig
www.kidzshop.se på mina inlägg!
Men inget hjälper 'snyft' det finns så mycket nytt som jag vill dela med er i bugga-tråden!

Vill bara säga att jag gillar er massor och vill vara med er(jag smygläser varje dag och jag får sitta på mina händer för att inte klistra in en bild eller skriva något) och skriva om allt kul runt bugaboo och allt annat kul!
Uppskattar er alla massor!

Kram/Jessica!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback