Innan fredag....

Ska detta vara gjort:

-Melwin o Eddies rum.
Bädda
Plocka undan
Damma
Dammsuga
Skura

-Alicias rum:
Bädda
Plocka undan
Damma
Dammsuga
Skura

-Fiddelies rum
Sortera leksaker
Plocka undan
Damma
Dammsuga
Skura

-Mirellahs rum
Damma
Dammsuga
Skura

-Nathalies rum
Damma
Dammsuga
Skura

-Kevins rum
Damma
Dammsuga
skura

-Hall uppe:
Damma
Dummsuga
Skura

-Bio rum
Damma
Dammsuga
Skura

-Badrum

Damma

Dammsuga

Skura

Trappa

Dammsuga

Skura

Speglar ska putsas!

Kommer jag hinna detta?!


Ha en fin dag alla fina!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Är ni intresserade av sommarjobbare?=)

2010-02-23 @ 22:13:12
Postat av: jessica

Skicka ett mail till [email protected] det är hon som har hand om den biten:)

För jag antar att du inte vill sommarjobba hemma hos mig;)utan på KIDZ!!

´Massor av kramar*

2010-02-24 @ 12:31:04
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, då ska jag skicka i väg ett mejl nu i dagarna=)

kramar!

2010-02-24 @ 16:07:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback